REPUBLIKA SRBIJA
AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA
POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA REGIONALNI RAZVOJ,
MEĐUREGIONALNU SARADNjU I LOKALNU SAMOUPRAVU
Nakon uspešno realizovanih obuka za korišćenje novih i postojećih usluga eUprave na teritoriji Vojvodine, juče je u Beogradu u saradnji sa Kancelarijom za informacione tehnologije i eUpravu i Pokrajinskog sekretarijata za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu održana prezentacija softverskog rešenja „eng. CRM sistema“ kao pilot projekta za 10 vojvođanskih opština.
Sistem CRM omogućava primanje i slanje informacija putem različitih kanala komunikacije kao što su elektronska pošta, telefon, sms poruka, pisarnica-dokument, glasovna poruka van radnog vremena, te praćenje poslatih predmeta i upita. Takođe, pregled odgovora svih službi koje se bave rešavanjem predmeta, mogućnost umrežavanja svih dokumenata jednog klijenta i automatsko kreiranje predmeta kao i mnogih drugih opcija koje pojednostavljuju rad sa klijentima putem kreiranja jasnih procedura za prijavu i rešavanje problema građana.
Podsekretar u sekretarijatu za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu Darko Milanković, istakao je da su dosadašnje postojeće aplikacije pokazale velike benefite po građane, naročito u vreme krize izazvane pandemijom virusa Kovid19.
„ Predstavnici opredeljenih gradova i opština sa teritorije AP Vojvodine dobili su danas konkretne odgovore na pitanja efikasnije i efektivnije organizacije jedinica lokalnih samouprava u kontekstu primene CRM sistema“, kazao je Milanković i podsetio da je prioritet primene ovakvih rešenja brz odgovor lokalne samouprave na zahteve građana i privrede.
On je naglasio da su obezbeđeni svi tehnički uslovi te da se sa implementacijom CRM rešenja počinje već tokom naredne nedelje.
Za ovo softversko rešenje prijavili su se gradovi Subotica, Sombor, Kikinda, Vršac Zrenjanin, Sremska Mitrovica kao i opštine Srbobran, Bečej, Bačka Palanka i Stara Pazova.