Почео пилот пројекат за увођење информационог ЦРМ система у 10 војвођанских општина

Након успешно реализованих обука за коришћење нових и постојећих услуга еУправе на територији Војводине, јуче је у Београду у сарадњи са Канцеларијом за информационе технологије и еУправу и Покрајинског секретаријата за регионални развој, међурегионалну сарадњу и локалну самоуправу одржана презентација софтверског решења „енг. ЦРМ система“ као пилот пројекта за 10 војвођанских општина.

Систем ЦРМ омогућава примање и слање информација путем различитих канала комуникације као што су електронска пошта, телефон, смс порука, писарница-документ, гласовна порука ван радног времена, те праћење послатих предмета и упита. Такође, преглед одговора свих служби које се баве решавањем предмета, могућност умрежавања свих докумената једног клијента и аутоматско креирање предмета као и многих других опција које поједностављују рад са клијентима путем креирања јасних процедура за пријаву и решавање проблема грађана.

Подсекретар у секретаријату за регионални развој, међурегионалну сарадњу и локалну самоуправу Дарко Миланковић, истакaо је да су досадашње постојеће апликације показале велике бенефите по грађане, нарочито у време кризе изазване пандемијом вируса Ковид19.

„ Представници опредељених градова и општина са територије АП Војводине добили су данас конкретне одговоре на питања ефикасније и ефективније организације јединица локалних самоуправа у контексту примене ЦРМ система“, казао је Миланковић и подсетио да је приоритет примене оваквих решења брз одговор локалне самоуправе на захтеве грађана и привреде.

Он је нагласио да су обезбеђени сви технички услови те да се са имплементацијом ЦРМ решења почиње већ током наредне недеље.

За ово софтверско решење пријавили су се градови Суботица, Сомбор, Кикинда, Вршац Зрењанин, Сремска Митровица као и општине Србобран, Бечеј, Бачка Паланка и Стара Пазова.